Idi na sadržaj

N. Tesla: “Moji su preci hrvatski koljenovići Draganići iz Zadra”

“RIJEČI IZ DNEVNIKA SU TESLINE!”  Hrvatski znanstvenik tvrdi: Tesla je Hrvat, a to znaju vrhuške katoličke i pravoslavne Crkve!

– U knjizi možete vidjeti da je to pod navodnicima, to su izvorno i originalno njegove riječi. Ja sam obvezan na šutnju o izvoru koji mi je to dao, ali onaj koji hoće provjeravati… To zna vrh i katoličke i pravoslavne crkve – rekao nam je dr.sc. Petar Vučić.

U svojoj knjizi Govor Hrvatima o ispravnom putu, hrvatski znanstvenik dr. sc. Petar Vučić tvrdi – Nikola Tesla je Hrvat. S obzirom na aktualizaciju rasprave o Teslinom porijeklu, kontaktirali smo Vučića kako bi nam dodatno pojasnio svoje navode iz knjige. Autor brojnih stručnih i znanstvenih članaka iz područja politologije i gospodarstva te ustavnog, financijskog i autorskoga prava za Dnevno.hr potvrdio je svoje vjerovanje i dodao: ‘Obje crkve znaju istinu!’

– U knjizi možete vidjeti da je to pod navodnicima, to su izvorno i originalno njegove riječi. Ja sam obvezan na šutnju o izvoru koji mi je to dao, ali onaj koji hoće provjeravati… To zna vrh i katoličke i pravoslavne crkve. Godine 1972. to je objavljeno na crnogorskoj radio-televiziji. Osim toga, ako netko hoće stvarno znanstveno dokazati je li Tesla Hrvat ili nije, neka se obrati profesoru Ivanu Juriću koji je napisao knjigu o genetičkom porijeklu Hrvata. Postoje načini kako se to može znanstveno provjeriti. Ja sam za svoj izvor obvezan na šutnju i toga se držim. A prenio sam od riječi do riječi ono čime me izvor uvjerio u istinitost svojih navoda – rekao nam je Petar Vučić.

Podsjetimo, postoje indicije da je Tesla izdanak hrvatskih plemićkih obitelji Draganića i Kalinića iz Zadra i Novog Vinodolskog. Neki autori vjeruju da se u Beogradu skriva tajni Teslin dnevnik u kojem se Tesla potvrđuje svoje hrvatsko porijeklo.

“Drago mi je što me i Hrvati smatraju svojim jer su moji preci hrvatski koljenovići Draganići iz Zadra. Kao hrvatski plemići u 16. stoljeću došli su u Liku i tu ostali. U Liku su moji prepreci došli preko Novog Vinodola. Preci moje majke, Kalinići, također su hrvatski plemići iz Novog Vinodola. Moj pradjed stjecajem okolnosti morao je otići u Bosansku krajinu (Turska Hrvatska) i tamo se oženio pravoslavnom djevojkom i prešao na pravoslavlje. On je imao isturene prednje zube pa ga je narod prozvao Tesla prema alatki kojom se obrađuje drvo i otud i moje sadašnje prezime Tesla. To je zapravo nadimak”, riječi su iz navodnog Teslinog dnevnika.

   >>> Zašto Beograd skriva tajni dnevnik Nikole Tesle?

Ovo je jako važno s obzirom na recentne događaje gdje srbski vlastodržci, obmanu o Teslinom srbskom podrijetlu obilno koriste. Predsjednik Srbije Tomislav Nikolić  na Long Islandu otkriva spomenik Nikoli Tesli povodom 70 godina njegove smrti. Zanimljivo, na Teslinom kipu navedeno je da je Tesla “Srbin i Amerikanac”. Iako ispod toga piše kako je rođen u Smiljanu (kraj Gospića), o Hrvatskoj ni riječi.

A idiotska hrvatska diplomacija šuti…

Z.S./dnevno | M. Skit. /croative

Možda ste propustili:

>>> Autokefalnost Hrvatske pravoslavne crkve

   >>> Masovni prijelazi katolika na pravoslavlje hrvatskog govornog područja

Izvor: Croative.net

1 komentar »

Komentariši