Dodik: Za mene je ponižavajuće da me neko zovne Bosancem

11 07 2017

Za mene je ponižavajuće da me neko zovne Bosancem…


Foto: AP (Sujet)

– Ja, pre svega, želim živeti u slobodi. Moja sloboda podrazumeva identifikaciju s narodom kojem pripadam. Ne znam zašto to nekom smeta. Neću nikada biti Bosanac. Ne identifikujem se sa tom rečju ni kao geografskim pojmom, a kamoli nacionalnim. U Hercegovini je to malo drugačije, koliko znam, ali u Bosni to ne dolazi u obzir. Za mene je ponižavajuće da me neko zovne Bosancem. Neću to nikada biti – istakao je Dodik.

Izvor: Mediji

Akcije

Information

Komentariši

