Rade Šerbedžija ekskluzivno za BNN.BA o snimanju novog filma u Sarajevu

20 06 2017

I ja sam u toj malobrojnoj ekipi koja se bori protiv zla i protiv rata,  za neki bolji i pametniji svijet i život, to je razlog zašto sam prihvatio ulogu Ismeta, u ekskluzivnom intervjuu za BNN.BA u povodu snimanja novog filma „BEARING WITNESS“ američke produkcijske kuće Cypress Films uz servis produkcije Deblokada, Jasmile Žbanić, govori proslavljeni hrvatski i svjetski glumac Rade Šerbedžija.

U filmu „BEARING WITNESS“ američke produkcijske kuće Cypress Films uz servis produkcije Deblokada,  Jasmile Žbanić koji se ovih dana snima u Sarajevu, jednu od glavnih uloga igra proslavljeni hrvatski i svjetski glumac Rade Šerbedžija.


Scena iz filma: Rade Šerbedžija i Zrinka Cvitešić


Scena iz filma: Zrinka Cvitešić, glumica, Aida Čerkez, glavni lik filma, Rade Šerbedžija, glumac

U ekskluzivnom intervjuu za BNN.BA,  Rade Šerbedžija nije krio zadovoljstvo ponovnim dolaskom u Sarajevo.

 „Sarajevo i ja se volimo trajno, mi smo zaljubljeni od djetinstva… Došao sam tu da snimam film, to je kratki igrani film, američka produkcija. To je film na temelju priče i iskustva svjetski poznate novinarke Aide Čerkez iz Sarajeva, koja je bila ratni reporter i hrabra žena i sve vrijeme rata je bila ovdje. To je priča o njoj i njenoj familiji koja je otišla iz Sarajeva, njen mali sin je otišao,a ona je ostala tu da radi…“, za BNN.BA govori poznati glumac.

BNN.BA: Sa vama glumi i svjetski poznata hrvatska glumica Zrinka Cvitešić?

ŠERBEDŽIJA: Glavnu ulogu glumi Zrinka Cvitešić, ona glumi Aidu, a ja igram Ismeta starog čovjeka, devedeset godina. To je tako poseban čovjek, koji ima svoje memorije, misli,  svoje neke stavove u životu koji su u tim godinama impresionirali tu mladu novinarku. Aida je snjim imala intervju i na neki način upravo ju je Ismet podržao u tome da nastavi sa svojom angažiranošću i borbom da tako kažem, borbom protiv rata, za bolji svijet …. hodajući po ratištima diljem Bosne i Hercegovine.

BNN.BA: Ovo je prva filmska saradnja sa Zrinkom Cvitešić ?

ŠERBEDŽIJA: Pa ona je jedna božanstvena glumica, sjajno je pametna i inteligentna i  ja mislim da je to najveća odlika dobrog glumca. Zatim je lijepa što je samo prednost i talentirana što je još jedna prednost.

BNN.BA: Iako ste u šestoj deceniji života i dalje ste puni mladenačke energije, zanosa i radnog elana i doslovno skačete iz projekta u projekat. Šta Vas je privuklo da prihvatite ovu ulogu?

ŠERBEDZIJA: Meni je jako velika čast što sam u tom projektu jer sam i sam u svom žvotu jedan od tih ljudi koji je na tragu toga i u toj ekipi koja je nažalost malobrojna u svijetu,a koja se bori protiv zla i protiv rata i za neki bolji i pametniji svijet i život!

BNN.BA: Danas ste jedan od najtraženijih i najaktivnijih glumaca na svijetu, ipak svjetska slava nikada vas nije razmazila i uobrazila tj. niste dobili ”sindrom zvijezde”, da li je to zato što ste svjetsku karijeru počeli kada ste već bili naš najbolji regionalni glumac? 

ŠERBEDŽIJA: Mene zanima film i da sam u dobrim filmovima i jesam bio u dobrim filmovima, a to što sam u 40-tim godinama počeo tu svoju internacionalnu karijeru to je samo dokaz da je Čehov imao pravo koji je svojim junacima davao glavne uloge u 40-tim godinama. Eto to je priča o mom internacionalnom filmu, radio sam sa ponajvećim  zvijezdama na svijetu i svi su zapravo dječaci i djevojčice isti ka naši glumci, privatno dragi božanstveni, ali i veliki broj njih su nesretni.

 

Izvor: BNN.BA

 

Akcije

Information

Komentariši

