Tony Cetinski otkrio zašto odlazi iz Zagreba: “Zloćudni ljudi i zloćudna bolest”

9 06 2017


Screenshot: YouTube

NAKON što je jučer iznenadio statusom o svom odlasku iz Zagreba, u kojemu je napisao da mu je potreban mir koji pronalazi jedino u Istri, Tony Cetinski je otkrio veliki razlog preseljenja koji nije naveo u statusu.

Budući da je vijest o njegovom odlasku iz metropole iznenadila javnost, pjevač je za RTL otkrio još jedan razlog zbog kojeg je donio tu odluku.

Dragi Zagrebe grade !

Dao sam ti koliko sam mogao i znao ali došlo je vrijeme da se nakon 25 lijepih godina ipak rastanemo.

Ne nisam se razočarao ali mislim da sam puno previše i izdržao biti tijelom i glavom tu a srcem i dušom u svojoj rodnoj Istri. Ti nećeš puno izgubiti ali ja ću jako puno dobiti povratkom doma. Da, iden ća, iden doma.

Zahvaljujem se svima koji su se trudili da se osjećam kao da sam doma ali nikada to nije niti bi moglo biti potpuno tako.

Fali mi puno toga Zagrebe što mi ti nažalost ne možeš dati ali nešto mi je ipak najvažnije a to je MIR i osjećaj pripadnosti.

Možda mi ni u Istri neće uvijek biti baš idealno ali ću barem biti doma i bliže svojima. Ne mogu više sebe lagati i stvarno mi kad pređem Učku srce jače i brže tuče.

Kako god bilo Zagrebe hvala ti. Rado ću i dalje dolaziti u Zagreb ali samo kao gost jer moje srce pripada gdje i moji nono Vide i nona Marija počivaju u miru.

U Istri.

Tu san se rodija, tu ću i krepati. Eto malo nešto i za hejtere:

https://youtu.be/1PGjD8GQPKc

Ps. ….nisam vjerovao da bi mi mogle zadrhtati ruke i glas a kamoli da će mi suza krenuti ali DA i to mi se evo upravo dešava.

Hvala svima. I ovima i onima isto kao i mojima !

Ljubim vas.

“Uspješno okončana borba sa zloćudnim ljudima i zloćudnom bolešću, ali svejedno nosim samo lijepa sjećanja i trenutke sa svojom publikom iz Zagreba. Spremniji nego ikad za nove pjesme i koncerte. U Zagrebu više ne mogu stvarati u miru”, iskreno je rekao Tony.

Izvor: Index.hr

Akcije

Information

Komentariši

