Pernar: U Jasenovcu bio genocid, Oluja je etničko čišćenje

19 11 2016

Zastupnik u hrvatskom Saboru tvrdi da je primijetio ‘kod dijela Srba da se boje da će biti etiketirani kao genocidan narod ako priznaju genocid u Srebrenici’.

'Zamislite da hodam po Banja Luci i da svakom Srbinu koji prolazi pored mene ponudim nož i da mu kažem da me može ubiti zato jer sam Hrvat', napisao je PernarPatrik Macek/PIXSELL

‘Zamislite da hodam po Banja Luci i da svakom Srbinu koji prolazi pored mene ponudim nož i da mu kažem da me može ubiti zato jer sam Hrvat’, napisao je PernarPatrik Macek/PIXSELL

 

Zastupnik u hrvatskom Saboru Ivan Pernar, koji je nedavno opet došao u fokus javnosti napuštajući televizijska gostovanja, napisao je na svom Facebook profilu da je primijetio “kod dijela Srba da se boje da će biti etiketirani kao genocidan narod ako priznaju genocid u Srebrenici”, istovremeno optuživši Hrvatsku za genocid u Jasenovcu i rekavši da je “Oluja bila etničko čišćenje”.

“Čitao sam knjigu ‘Demonizacija Srba’ od Emila Vlajkija i ta knjiga mi je otvorila oči jer mi je pokazala da su i drugi narodi u povijesti činili užasne stvari, ali ih se nije etiketiralo kao genocidne”, stoji u njegovoj objavi.

“Na kraju krajeva Amerika je u zadnjih 25 godina poubijala 100 puta više ljudi nego Srbi pa nitko ne govori da su Amerikanci genocidni”, dodao je.

“Pa ipak, radi objektivnosti osjećam potrebu spomenuti Jasenovac, je li tamo Hrvatska vlast istrebljivala Židove npr., mislim da će se većina složiti da jest. Dakle, je li bilo genocida? Jest!”

‘Zamislite da hodam po Banja Luci’

Ipak, dodao je da misli da Hrvati nisu “genocidan narod”, nego da je “genocidna bila grupa ljudi i oni koji su bili izmanipulirani od te politike”.

“A evo vam i dokaza, zamislite da hodam po Banja Luci i da svakom Srbinu koji prolazi pored mene ponudim nož i da mu kažem da me može ubiti zato jer sam Hrvat i da ga nitko za to neće kazniti ili osuditi.”

Zaključio je da je siguran da 99 posto njih to ne bi učinilo, što znači da “Srbi nisu genocidan narod”.

pe863782

 

Pernar je malo prije ove objave na Facebooku napisao da je “Oluja bila etničko čišćenje“.

“Ali od strane koga? Srpskih vođa koje su odbile mirovni plan i pozvali sve Srbe da napuste Krajinu, cilj je bio da se te Srbe potom naseli na Kosovu što su izbjegli Srbi odbili. Oni koji su prihvatili, pobjegli su za Kanadu i Ameriku prvom prilikom.”

Pernar je prije nekoliko dana napustio emisije koje su emitirane uživo na televizijima Z1 i HRT.

U emisiji “Nedjeljom u 2” Aleksandra Stankovića, Pernar je na pitanje o HRT-u izvrijeđao ovu televiziju, nakon što ga je voditelj pokušao s teme “Izrael”, na koju je prešao, “vratiti” na temu HRT.

Saborski zastupnik Živog zida se pobunio da mu se ne dopušta do kraja odgovoriti na pitanje te je izašao iz studija i prekinuo emisiju.

Izvor: Agencije


Akcije

Information

Komentariši

