Plenković: Zahvaljujem Gotovini i vjerujem da će svi od njega imati vrlo veliku korist. Krstičević: Dobro nam došli generale!

17 11 2016

POSEBNI SAVJETNIK

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

‘Želja mi je nastaviti poticati angažiranje bivših profesionalnih vojnika i časnika koji su pomogli u stvaranju naše Domovine te zasigurno mogu značajno doprinijeti i održavanju nacionalne sigurnosti’,napisao je ministar Krstičević u svojoj objavi na Facebooku.

Ministar obrane Damir Krstičević objavio je na svom Facebooku status u kojem je obavijestio da je premijer Andrej Plenkovićpotpisao rješenje kojim generala Antu Gotovinu imenuje njegovim posebnim savjetnikom. U Vukovaru je imenovanje komentirao i premijer Andrej Plenković koji je rekao da mu je drago što je Gotovina spremno ponudio svoje znanje i iskustvo da pomogne.

Velika mi je čast i zadovoljstvo, dragi prijatelji, podijeliti sa vama da je na današnjoj sjednici Vlada Republike Hrvatske u Vukovaru, premijer Andrej Plenković potpisao rješenje kojim generala Antu Gotovinu imenuje posebnim savjetnikom ministra obrane RH. Iznimno mi je drago što je moj veliki prijatelj i naš heroj pristao na moj prijedlog i spomenuti angažman te sam uvjeren da će General svojim znanjima i sposobnostima značajno doprinijeti nacionalnoj sigurnosti i razvoju Oružanih snaga. Želja mi je nastaviti poticati angažiranje bivših profesionalnih vojnika i časnika koji su pomogli u stvaranju naše Domovine te zasigurno mogu značajno doprinijeti i održavanju nacionalne sigurnosti!
Dobro nam došli Generale!”, napisao je Krstičević u objavi.

Plenković: Spremno je ponudio svoje znanje i iskustvo

I sam premijer je novinarima komentirao Gotovinino imenovanje nakon sjednice Vlade koja se danas održala u Vukovaru. “Drago mi je da je inače kvalitetna suradnja između generala i ministra rezultirala dogovorom, i da je Gotovina spremno ponudio svoje znanje i iskustvo da pomogne”, rekao je Plenković javlja N1.

“On svojim ugledom i jasnim stavovima o ključnom prioritetu, a to je hrvatska budućnost, može pomoći u svim aktivnostima koje će ministar obrane poduzimati u domovinskoj i u nacionalnoj sigurnosti, i pomoći mu svojim savjetom u izazovima koji su zahtjevni za Hrvatsku i naše okruženje”, kaže premijer.

“Zahvaljujem mu i vjerujem da će svi od njega imati vrlo veliku korist”, rekao je Plenković.

gt39486394

Vecernji.hr


Akcije

Information

Komentariši

