“Nezavisnim načelnicima je otežan rad, vjerovatno ćemo oformiti stranku”

11 11 2016

i95cd284c413e4cbc9ade695627cdec86

Osam nezavisnih načelnika i gradonačelnika bh. općina i gradova sastat će se u subotu u Sarajevu gdje će razgovarati o međusobnoj saradnji i mogućem osnivanju nove stranke.

Sastanku će prisustvovati načelnici Fuad Kasumović (Zenica), Sead Džafić (Kalesija), Zlatko Hujić (Bosanski Petrovac), Zikrija Duraković (Bužim), Hasan Ajkunić (Bugojno), Ibrahim Hadžibajrić (Stari Grad Sarajevo), Amra Babić (Visoko) i Muhamed Ramović (Goražde).

Sead Džafić, načelnik Kalesije govorio je danas za Source portal gdje je rekao kako je bilo govora i o formiranju nove stranke.

Nezavisnim kandidatima je teže raditi u odnosu na one koji su priradnici neke stranke, pa će pokušati na ovaj način da daju podršku jedni drugima.

“Mislim da je otežan način poslovanja nama kao nezavisnim kandidatima zato što u predizbornoj kampanji stranke iz kojih smo mi istupili su davali neke upute i zabrane rada nama kao nezavisnim kandidatima, ali vjerujem da smo mi civilizovan narod i da neće do toga doći, da ćemo imati prohodnost prema višoj instanci vlasti u našoj zemlji”,
rekao nam je Sead Džafić, načelnik Kalesije.

Obzirom da je načelniku otežan rad ukoliko nema podršku vijeća i ovaj načelnik je imao svoje kandidate na nezavisnoj listi.

“Najveći broj vijećnika je iz moje Nezavisne liste i imam pet vijećnika. Četiri su iz SDP-a, tri iz SBB-a, tri iz stranke GDS-a i jedno iz A- SDA. Ukupno vijeće sačinjava dvadeset sedam, ja imam šesnaest, tako da sam formirao većinu i zakazao već prvu sjednicu naredni četvrtak i mislim da će to ići u pozitivnom smjeru”, kaže nam Džafić

U našem razgovoru dotakli smo se i teme njegovog istupanja iz SDA stranke, na šta Sead Džafić kaže kako u stranci nisu željeli da rade u korist naroda, te da je on zbog toga na izbore izašao kao nezavisan kandidat.

“Osam načelnika koji su istupili iz stranke SDA su postali nezavisni kandidati i dobili su izbore na račun svoje nezavisnosti između osam sam i ja jedan od njih. Istupio sam iz stranke zato što u stanci u kojoj sam ja bio nisu slušali upute i nisu htjeli odraditi to kako narod želi i hoće. Narodu jr dosta lažnih obećanja, dosta im je prazne priče”, kaže naš sagovornik, te dodaje kako narod želi konkretne rezultate.

“Dvadeset i nešto godina je bilo bit’ će ovo, bit’ će ono, pred izbore kule i gradovi, a poslije izbora zaboravi se narod, zato smo se odlučili da mjenjamo stanje u našim lokalnim zajednicama i evo vjerovatno će biti neka stranka”, govori za Source Sead Džafić, načelnik Kalesije, kada je u pitanju sastanak osam nezavisnih načelnika u Sarajevu.

O čemu će biti govora na sutrašnjem sastanku ovaj načelnik nam nije mogao reći, jer kako kaže još uvijek ne zna, ali vjeruje da će se govoriti o saradnji nezavisnih načelnika, te kako će on poslušati ono što imaju reći iskusniji političari.

“Ja ću poslušati iskusnije političare kao što je Ibrahim Hadžibajrić ili Muhamed Ramović, ja sam mlad političar, neiskusan i poslušat ću njih i pridružiti se i vidjećemo u kojem pravcu će to ići. Ovih dana će se vjerovatno udružiti i ljevica i da pokušamo nešto napraviti. U kom ćemo pravcu ići ne mogu vam reći jer ne znam ni ja, vidjećemo poslije sutrašnjeg druženja i poslije našeg prvog sastanka”, rekao je za naš portal Sead Džaić.

On je bio jedan od inicijatora ovog sastanka, a osim njega i načelnik Starog Grada Sarajevo, načelnica Visokog i načelnik Goražda.

“Kada smo bili na gostovanju na FTV Muhamed Ramović, Ibrahim Hadžibajrić, Amra Babić i ja odlučili smo da pozovemo i ostale nezavisne načelnike i da sjednemo i razgovaramo. To je bilo prije petnaest dana i odatle je krenula ta inicijativa za sastanak i vidjećemo šta ćemo uspjeti dogovoriti”, rekao je za kraj razgovora Sead Džafić.

source.ba,
Novinarka: Merima Druškić 


Akcije

Information

Komentariši

