Podizanje kvaliteta domaćih proizvoda uvjet za izlazak na tržište EU

9 11 2016

Prvi Business Strategic Forum u Tuzli

tz58236020-c67c-42df-82b5-35650a0a0a64-tuzla-718x446
Tuzla: Stiglo 150 poduzetnika

Na prvom Business Strategic Forumu (BSF),  koji je danas u Tuzli okupio 150 poduzetnika, predstavljen je panel Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona “Politike, projekti, izazovi i potencijali”, kojim je ovaj forum i otvoren.

Tema prezentiranog  panela je poboljšanje poslovnog ambijenta i kvaliteta proizvoda i usluga, s ciljem postizanja bolje konkurentnosti domaćih proizvoda, izjavila je za Fenu  stručna saradnica za trgovinu u Ministarstvu trgovine, saobraćaja i turizma TK-a Dželmina Huremović.

– Moramo raditi na podizanju kvaliteta proizvoda i certificiranju, to je i  uvjet za izlazak na EU tržište. Mi smo imali problem s certificiranjem i plasmanom robe u Republici Srpskoj, jer su njihovi standardi usaglašeni sa zakonodavstvom EU, a mi još  nismo došli u tu fazu – kaže Huremović.

Ministar trgovine, saobraćaja i turizma TK-a Mirsad Gluhić rekao je novinarima na otvaranju Business Strategic Foruma, da on ima značaj za privredu TK-a, te da bi mogao polučiti konkretne poteze koji će olakšati privrednicima nastup na tržištu, kao i  otvoriti teme o brendiranju proizvoda s ovog područja, kako  bi bili konkurentni i van granica BiH.

FENA


Akcije

Information

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s




%d bloggers like this: