ALIJA: DA JE BIO ZA BOSNU BIO BI BOSANAC

1 11 2016

2265768

Piše: Azela Djukić-Berberović

Dakle bio bi Bosanac po bosanskoj državi i narodu svom bosanskome – a ne bi bio Bošnjak po vjeri i doveo šakiću mudžahedina da nam sjebu ugled A R BiH !
Alija nije imao nacionalnu i državnu svijest nego vjersku – sve je po vjeri krojio – tako je iskrojio i frtalj Bosne i etniju Bošnjake – narodnu manjinu u rođenoj zemlji – a nas Bosance otpuhao iz frtalja tog svog islamskoga !

Da završim ovu sedmicu pisanja o njemu – tom, tada prvom u države mi RBiH !
Kako god da napišem i šta god – ne valja! – ako je kontra njega !?
Ja drugačije ne znam ! Kad pišem o njemu – ono što ja od prvog dana pojave njegove vidjeh kako je stupio na scenu – kažem: Zatvorenik, gulio ćorku zbog suludih ideja te posta predsjednik – a vi svi na mene !

Šta bi htjeli ? – da pišem kako bi dobar – a nije ! – kako je volio ovu mi državu a nije ! – kako se pobrinuo za građane države mi da ne tumaraju po bijelom svijetu – a nije ! – kako borce Armije BIH nazva pale za slobodu – kakvu takvu – pravim imenom – nije !
Nazva ih šehidima a oni se nisu borili na božjem putu, već u odbranu svi ko jedan stali, države mi moje !
Kažete mi da pišem o drugoj dvojici agresora države mi predsjednika Alije !?

NEĆU ! I ONI ZNAJU KAKVI IM BJEHU PREDSJEDNICI.
JA PIŠEM O ONOM ŠTA MI JE U DRŽAVI !
O ONOME KO SE PRAVIO DA PREDSTAVLJA DRŽAVU – PA JE BAŠ PREDSTAVI.
E, SAD ĆETE VI MENI PO OBIČAJU – VI, NJEGOVI SIMPATIZERI DA SAM SRBOČETNIK I KURAVA, PA ONDA DA ME – DA IZVINETE – OVAJ IL’ ONAJ DRŽAVNIK AGRESOR !

DA IZDAJEM ‘SVOJU’ VJERU, PA I SVOJ NAROD – BOŠNJAKE !
SLOBODNO VI A JA ĆU PISAT I DALJE !
TO – SVOJ NAROD, KAD MI PIŠETE NASMIJEM SE JER NE ZNAM KOME VI PRIPADATE ?!
JA SAM BOSANKA A MOJI SU SVI IZ DRŽAVE MI BIH !
EH, BAŠ TAKO !

I DA VELIKI OSLOBODIOC DRŽAVE MI IZ DVA, TRI IL’ VIŠE DIJELOVA !? I OPET VAM VALJA ? KO JE OVDJE MAZLUM ? – JA IL’ VI ?!
JA NISAM ! DOBAR MATEMATIČAR BI – I SKUPOVE I PODSKUPOVE UNIJE ZNAM !
PRELISTAJTE MALO UĐBENIK ‘MM ‘ -MOŽDA VAM BUDE JASNIJE !?
TOLIKO ZA SADA O ONOM KOGA JA NIKAD NEPRIHVATIH ZA PREDSJEDNIKA – VEĆ, ETO ZATVORSKOG ČOVJEKA.
ŽIVI MI BILI – VI NJEGOVI MILJENICI A MOJIM BOSANCIMA UGODAN OSTATAK DANA.

MOSTARKA-BUGOVKA!

pg


Akcije

Information

Komentariši

