DO JUČER IM NUDILI ULAZAK U VLADU, DANAS IH PROGLAŠAVAJU IZDAJNICIMA! Zar je HDZ htio u koaliciju sa ‘ruskim plaćenicima’ iz Živog zida?

31 10 2016

ivan_i_ivan_p

Ono što se dešava danas u Hrvatskom saboru bilo je nezamislivo do prije samo nekoliko mjeseci. Zastupnici Živog zida napravili su pravu revoluciju i kroz svoje energične istupe iz Sabora u ‘mainstream’ medijski prostor odaslali poruke koje su uzdrmale cjelokupnu balkansku javnost.

Međutim, ima onih koje je zaboljela istina pa su pristupili diskreditiranju zastupnika Živog zida, prije svih Ivana Pernara. Ivan Pernar, koji je nedavno u parlamentu govorio protiv hrvatskog članstva u EU i NATO-u, tvrdi da dobija prijetnje i da nije poželjan na Javnom servisu.

„Nakon izbora mene su prikazivali kao najvećeg kriminalca. Pokušali su mene i Sinčića maknuti iz Živog zida, ovaj zločinački sastav predvođen HDZ-om je to pokušao. HDZ stoji iza ovoga s Runtićem, oni kontrolišu i državnu televiziju”, kazao je Pernar.

Nezainteresovanost HRT za njegove stavove, Perner tumači tako što kaže da se ne dozvoljava istini da izađe na videlo.

Meni su HDZ-ovci rekli da postoje tri metode. Pokušat će da te potkupe, ucijene, ili ubiju. Prvo dvoje su pokušali. Slobodni zidari su mi nudili novac pod uslovom da ne govorim o protoku novca. HDZ me je pokušao potkupiti. Rekli su da će nas osuditi bez suda“, kazao je Pernar.

“Šta god da mi učine, samo će pokazati da je ovo istina. Kad sam se usprotivio zapadnjačkoj propagadi odjednom napadi na mene da sam ruski špijun”, rekao je nedavno Ivan Pernar.

pxl_280916_14296627
Ivan Pernar na konsultacijama kod predsjednice/Foto:Agencije

Međutim, ono što zaboravna javnost ne spominje jeste činjenica da je Živom zidu nuđena koalicija i ulazak u Vladu od tog istog HDZ koji ovih dana sprovodi prljavu kampanju blaćenja zastupnika najmlađe stranke u Hrvatskom saboru.

Ivan Pernar na svojoj je Facebook stranci odmah poslije izbora objavio kako su u Živom zidu ‘dobili poziv na koaliciju sa HDZ-om, što su odbili te da im se zbog toga podmeće’.

– Pozvani smo da sudjelujemo u tripartitnoj vladi, HDZ, MOST i mi. Ovi svi napadi imaju za cilj da nas smekšaju. Da me mediji hvale, bilo bi jasno da sam se prodao, svi ovi udarci su rezultat toga što nismo prodali sebe – napisao je tada Pernar.

– Mi smo taj poziv odbili, nagrada za našu nesuradnju je sve ovo što čitate po medijima. Da smo kojim slučajem pristali sudjelovati u vladi, svega ovog ne bi bilo. Radi se o ozbiljnim stvarima, mandatima u Saboru. Žao mi je što dio ljudi to ne shvaća, ali će shvatiti kada se Sabor konstituira i kad čuju što imam za reći, upozorio je Pernar.

I zaista, tek sada HDZ-ovi poslanici ne znaju šta uraditi i kako odgovoriti na činjenice koje razaraju sistem nastao spregom kriminala i političke moći pa su pribjegli etiketiranju. No, postavlja se pitanje kako to prije nekoliko sedmica Živi zid nije bio ‘ruska stranka’, onda kada mu je HDZ nudio ulazak u vladu, a danas kada su vidjeli da zastupnici Živog zida ostaju odani vlastitim političkim principima postali su ‘državni neprijatelji br.1’.

Očigledno je da HDZ uz pomoć medija i od najpoštenijih i najiskrenijih može napraviti izdajnike i kriminalce, kao što je u više navrata od najvećih kriminalaca i izdajnika ‘pravio’ poštenjačine pa čak i premijere.

Global CIR


Akcije

Information

Komentariši

