Odgovor Šejle Jugo Turković:JA SAM ZAPREPAŠTENA ZAPREPAŠTENJEM SDA I BAKIRA IZETBEGOVIĆA

30 10 2016

U Bosni i Hercegovini, čini mi se, više ništa  neće biti kao što je bilo.Iz Prištine u Sarajevo, sjutra,ekspresno stiže Fahrudin Radončić koji je, kako je javnost već obaviještena zaprepastio BiH, ponajviše svog koalicionog partenera, Bakira Izetbegovića, te cijelu njegovu SDA, optuživši ih pred  javnošću i jednim međunarodnim sudom za desetine ubistava i pljačku stotine miliona donatorskih sredstava pristiglih u BiH tokom agresije.Baš tako stoji u gomili dokumenata koje je Radončić u petak, braneći sebe i svog kompanjona Keljemendija, lično predao tužiocu u palati pravde u Prištini.

14509439_1090790284307882_1263713737_n-1


Piše:Šejla Jugo Turković/dzezar.com

Već sam pisala da je na suđenju u Prištini Radončić koristio  jednu, po Bosnu i Hercegovinu, “ubilačku kovanicu” plasiranu iz Beograda tokom srpskocrnogorske agresije na BiH.Naime, Radončić je pomenuo“muslimansku državnu službu” koju su naši neprijatelji i neprijatečlji Republike BiH svakodnevno spominjali optužujući nas pred međunarodnom javnošću da pravimo “muslimansku državu”,“muslimansku vojsku”, “muslimanske medije” i uopšte “muslimansku enklavu u srcu kršćanske Europe”.

fahro

Međutim, Ja sam zaprepaštena zaprepaštenjem SDA na Radončićeve izjave kako iza ubistva Ramiza Delalića stoji “bosnjjačka drzavna mafija” u kojoj indirektno optužuje rahmetli Aliju izetbegovića i njegovog sina Bakira Izetbegovića!

Shvatila bih “zaprepaštenje” da je ovo prva laž koju je Radončić izgovorio protiv porodice Izetbegović, ali zar do juče ovaj moralni kepec i neprijatelj čitave države nije izgovarao užasne bljuvotine na račun Bakira,njegovog rahmetli oca i majke,prizemno vrijedjajuši žive i umrle članove ove obitelji?

Naime, Od agenta KOS-a mene ništa ne iznenadjuje. Radončić je davno dotakao dno,a sad,kad mu višegodišnja robija visi nad glavom,rado bi, u svoje kriminalno blato, povukao još nekog sa sobom.

Zbog javnosti,ali i krivog informiranja od strane različitih medija, primjera radi, da sam ja jedina koja Radončića dovodi u vezu s ubistvom Delalića, ponavljam još jednom  da to nije tačno.Brojni svjedoci, Armin Cibra, Ivana Buha, Amir Pašić Faćo, kao i zaštićeni svjedoci, potvrdili su da je nalogodavac ubistva Ramiza Delalića Ćele upravo Fahrudin Radončić.

Ono što je najrelevantnije jeste da se moja izjava u potpunosti poklapa s informacijama srbijanskih službi koje su radile na ovom predmetu i koje su poprilično dobro informirane.Tvrdim da je sve što je Raadončić izjavio na Kosovu notorna laž,pogotovo dio u kojem kaže da je to moja osveta zbog muža.

Činjenica je da Radončić jeste jedan od učesnika optužnice i presude mom mužu,ali šta je sa ostalim svjedocima? Da li se Svi nabrojani svete zbog svojih muževa?

14555770_1096283333758577_1987449178_n

Naime, Radončić može ucjenjivati svoje radnike da lažu za njega,jer će u protivnom izgubiti posao,ali ima nas puno koji prolazimo strahovitu golgotu samo zato što smo se usudili reći ili napisati  istinu.Zbog čega sam ja glavna tema kompletnog Radončićevog svjedočenja,ako smo,kako je taj monstrum slagao u svom stilu,”popili jedva dvije kafe u životu“? Tako je govorio i za Keljimendija,ali na njegovu žalost dokumenti govore drugačije.

Iako sam prilikom svjedočenja imala priliku vidjeti veliki broj falsifikovanih dokumenata od strane Radončića, uspjela sam ih pobiti originalnom dokumentacijom i istu priložiti tužilaštvu.

Nemam namjeru polemisati s ovim pogubljenim patološkim lažovom, ali zarad istine,svi mi,svjedoci,pozivamo ga javno na poligrafsko testiranje (nije dokaz na sudu,ali stručnjaci tvrde da je pouzdano 99,9%), pa da vidimo ko laže o svemu,a pogotovo ko laže o ubistvu Ramiza Delalića Ćele. Direktni nalogodavac ove likvidacije je,ponavljam, Fahrudin Radončić,a posrednik u kontaktima s ubicama je Naser Keljimendi.

Naime, Ako se utvrdi da ja, ili bilo ko od nas svjedoka, laže o tome,pozivam Tužilaštvo da me odmah uhapsi,ali isto tako,ako se ispostavi da Radončić laže,zahtjevamo od Tužilaštva BiH da odmah uhapsi Radončića jer tako se radi u pravnoj državi.

Za kraj,ne znam samo ko je SDA oduzeo pamet pa je ušao u koaliciju s čovjekom kojeg je Interpol još 2007.godine stavio na listu zajedno s Keljimendijem označavajući ga kao njegovog najbližeg saradnika i prijatelja!

“Koaaljiiicija”,srećom po ovu državu,više nije stabilna niti postoji od petka. Radončić je naložio ubistvo Delalića i vrijeme je da Tužilastvo BiH konačno reaguje. Hapsite i  nas svjedoke,naravno, ako lažemo ili hapsite Radončića i spasite državu od ovog kriminalca! Ili, Radončić ima previše para,a takvi,do danas,nisu išli  u zatvor? Dakle,na potezu je Tužilaštvo BiH. Ili mi, svjedoci, ili on, poluvlasnik praškastih tornjeva!

izvor(i): dzezar.com,
Objavljeno, 30.10.2016


Akcije

Information

Komentariši

