FRA IVO MARKOVIĆ: “OVDJE NEMA HRVATA, MI SMO BOSANSKI KATOLICI!”

13 06 2016

papam-640x360

To što pojedini ne osjećaju BiH svojom nego rezervnom domovinom rezultat je pogrešnih politika koje su vođene u proteklim decenijama “Naši vjerski lider nisu dovoljno posvećeni svojoj misiji, zato danas imamo toliko vjere u politici i političari je koriste za svoje interese”, kaže fra Marković.


Jedan od glavnih problema Hrvatima u Bosni i Hercegovini prema fra Markoviću je da su izgubili identitet i da ne osjećaju Bosnu i Hercegovinu svojom nego rezervnom domovinom.
Fra Marković kaže kako je ovo rezultat pogrešnih politika koje su vođene u proteklim decenijama te da bi zasigurno veći broj ljudi ostao u BiH i živio tu da ovu zemlju osjećaju svojom domovinom.

Ovdje je potreban dijalog između Hrvata iz Bosne i Hrvata iz Hercegovine, kaže fra Marković. O dolasku Pape Franje u BiH, bosanski franjevac Marković kaže, kako će ovo biti jedna pozitivna posjeta koja će pomoći poticanju nekih novih ideja. Papina namjera je da dolazi svima, Bosni i Hercegovni, a ne samo katolicima, ističe fra Marković. Važno je da se ljudi vrate sebi i svojoj intimi, da budu pozitivno društveno aktivni, kaže fra Marković.

Ako susretnemo stabilna čovjeka onda možemo doći do rješenja naših problema, ističe Marković. Mi sami ne možemo riješiti nagomilane probleme, nema nam druge nego da idemo u Evropsku Uniju, kaže fra Marković na kraju razgovora.

izzvor(i): Face TV

Akcije

Information

33 responses

5 11 2016
jelena

Velečasni, na liječenje odmah. Vrana mozak popila.
Ako ste vi repa bez korijena i ako ste na taj način ušli vrit dušmanu, to je vaša stvar. Narod ostavite na miru i ne namećite nikom svoj neutemeljeni stav. Bedastoće koje ovdje spominjete su u najmanju ruku za definiciju, lud čovjek, prolupao. Javit se liječniku pod hitno.

5 11 2016
Fatima Pepeljak

jelena ne mlati praznu slamu bona zna on dobro sta govori a i ti se malo historije prihvati pa dodji da dijelis komentare jer sa tim znanjem nejmas sta reci

6 11 2016
Edina Sejdinovic Nukic

VELECASNI,LJUBIM VAM RUKU.SVI MI BOZIJA DJECA,A TAKO MALO NAM TREBA DA NAS RASTAVLJAJU.

6 11 2016
ibrahim

Jelena ovaj fratar a i mnogi drugi fratri,popovi,rabini i hodze su malo pametniji i od mene a pogotovo od tebe.Mozda da se pitas dali bi ti trebala na lijecenje jer ne volis svoju zemlju u kojoj si rodjena(ako si rodjena u BiH)i treba da znas da svi vi koji se odricete BiH gdje god da dodjete vi ste za njih(kao i ja)Bosanci.Bolje je da pametno cutis nego da budalasto mlatis praznu slamu i valjas gluposti,pozdrav Jelena!!!

7 11 2016
Dimitrije Sabadoš

PAMETNO MOJE!!!!
DIMITRIJE

6 11 2016
Zlatko

Velečasni je u pravu Jelena a ti nosiš pamet u gaćama. Bosna ima i pravoslavne bosance i muslimane bosance. Jedino muslimani Bosnu doživljavaju kao svoju domovinu. Bosanski katolici i pravoslavci su kao govno kad uzmeš u ruku i pomirišeš, obadva kraja isto smrde.

6 11 2016
MARRY

Ako ti ne znaš ko su ti bili preci, već se definišeš samo po religiji, onda je to tvoja stvar ! Bosanci kao ni Jugoslaveni nisu nikada politički ustrojeni kao nacija ! Zato prepusti Hrvatima i Srbima da sami odluče ko su i šta su . a vama su vaši reisi i propali političari nametnuli nacionalnost ” Bošnjaci” !

7 11 2016
Alma Sevo

ELDINA SVE SI MI IZ USTA OTELA I NAPISALA SVAKA CAST ISTOMISLJENICE MOJA
ZLATKO I TEBI SKIDAM KAPU I JEDNO VELIKO BRAVO NA DIREKTNOSTI

6 11 2016
Assling

A šta smo ako smo ateisti? Javiti se liječniku pod hitno!

7 11 2016
Rudica Persi

Hajde popij one male plave,koje ti je doktor propisao, kada si zadnji put prolupala,kao u ovom komentaru. Valačasni je u pravu.Više ne znate kuda spadate.Držite se svoje prave domovine,jer nama Hrvatima ste se već popeli na “onu” stvar sa svojim velikim hrvatstvom.Plati porez
u Hrvatskoj,pa se onda busaj u prsa.

5 11 2016
milo radus

“zalud vrisak do neba kad je prkno uprašini!”, stara narodna.

14 02 2017
Luisa

Hahaaaaj Milo Radus ta tije dobra nama je zajedno ziviti prelijepo u svojoj domovini a koje tako nesmatra neka ide iz nje religije nisu bitne za prave ljude nego covjecanstvo

6 11 2016
ante

Jelna ti trebas ici doktoru on govori istinu samo sto je vama mozak izapran sa lipom vasom koja vas je dovela do rasula

6 11 2016
ante

Jelena ti trebas na ljecenje Mozak ti je izapran sa lipom vasom koja je dovela do rasula bosanskih katolika

6 11 2016
Simo Divkovic

Ja sam državljanin B i H po nacionalnosti Hrvat po vjeri katolik ime mi je Šimo Po regionalnoj pripadnosti sam bosanac i moje je pravo da se izjašnjavam kako ja hoću a gospođI Fatimi i Velečasnom Ivi ja ne uzimam pravo da ja u ime njih odlučujem kako se oni izjašnjavaju .Eto gospođo Fatima vi imate pravo da kažete ””bona i nejmaš i historija ”’ Ja ću svoju povijest čuvati a vi svoju historiju Lijep pozdrav ””gospođo””

6 11 2016
Jelica Jurkovic

Sve je rečeno i svaka vam čast na komentaru.
Podržavam vaš stav, i poštujem svakoga ko je ”čovjek”, bez obzira na vjeru i naciju…

6 11 2016
Drago

Jedino ispravno , moje sve generacije prije mene su se tako izjašnjavali (imam pisane tragove) pa zašto bi to ja ili nekakav fratar sada mijenjali.

6 11 2016
Drago

doklegod bude neko drugi htio u moje ime odlučivati ko sam ja,stanje u BiH bit će takvo kako je

6 11 2016
Jozo

ja koliko znam u svim popisima stanovnistva (i u bivsoj Jugoslaviji) nasa nacionalnost uvijek se pisala Hrvatsko (a nikad katolik iz Bosne ili Bosanac ili neke danasnje izmisljotine kao Bosnjak itd). Pa vi mlatite praznu slamu (a i taj Fra) po povijesti (ili ako vise volis Historiji)

6 11 2016
Hamza Bosnic

Historija BiH je puno starija od bivše Jugoslavije.

Pođi na google i napravi upit “ivan frano jukuc bošnjaci”

6 11 2016
Sendijarevic Ervin

Odi u Franjevački Samostan u Foči i čitaj zapise bosanskih Franjevaca. Začudo Božije zašto su se tako tvrdo opirali da se zovu drugačije nego bosanski Franjevci, a da Franjevaca nije bilo ni katolika u Bosni ne bi bilo. Čitajte braćo katolici i ne stidite se nauka i znanja. Odite do biblioteke i čitajte sve te stare spise što o našem porijeklu zbore. Ne slušajte one koji su za vas čitali pa vam sada ispiru mozak svojim lažnim tumačenjima. Nemojte vjerovati meni, ali zato vjerujte drevnim knjigama. Ako i tome ne vjerujete e onda vi u ništa ne vjerujete i ja neznan kakvi ste vi onda katolici.

6 11 2016
Mirko Filipović

Fratar je čovjek kao i svi mi pa može poluditi i uvlačiti se nekima. Usput rečeno ne želim raspravljati o povijesti Bosne i bosanskih Hrvata s nekim tko nema pojma o povijesti. Samo ću reći da sam ” Nacionalnu povijest” položio sa ocjenom 9 (devet) kod prof. Mustafe Imamovića.

6 11 2016
Jure

Bosanski katolici su samo katolici a ne Hrvati oni su Bosanci

8 11 2016
Zoran Curic

A onda su, po tvome, bosanski cigani samo muslimani a ne cigani. Alo, ti mjesas religiju sa etnickom pripadnoscu. Ciganin je uvijek Ciganin. U Hrvatskoj su katolicki, u Srbiji pravoslavni. I nije vazno gdje ko zivi. Moja etnicka pripadnost je hrvat. A nisam katolik jer sam presao u baptiste. Kako ja mogu biti bosanski katolik? Po geografskom pojmu gdje zivim, ja sam kanadjanin ili kanadski hrvat. Rodjen u Bosni pa sam bosanac, i u Zenici pa sam zenicanin. Ali to je po geografskom pojmu. Hrvat, srbin, ciganin, mogu zivjeti u Svedskoj, Australiji, ili bilo gdje ali su to sto jesu. Nemojte brkati etnicku pripadnost sa religijom i geografskim pojmovima. Po geografskom pojmu hrvat moze biti i slavonac, zagorac, dalmatinac, bosanac, kanadjanin itd.

7 11 2016
Svabo

Lijepu su nam temu nabacili politicari kakve su im namjere sad bog zna a sta da ja kazem svome dijetu sta je on majka Ruzica a ja Emir

7 11 2016
Dimitrije Sabadoš

Ibrahime: PAMETNO MOJE!
A, zašto Vi ne bili Bosanci? pa makar govorili svatko svojim jezikom
pa bio i Bosanski.

7 11 2016
Goran Papic

to što mi hrvati iz BiH nemamo našu državu nije ni jele kriva ni svi vi koji želite jednom da za vjeke vjekova imamo državu koja će stvarno bitii i jelina i mujina i ristina.
dotle je ova BiH za mene kao hrvata nevažeća jer se nemogu na didovinu i čaćino vratit jer ima puno drugih koji su sa drugog planeta došli. oću kazat iz arapski zemalja. muslimani bosanci vole braću po vjeri a ne susjede koji oduvjek ovdje žive. hvala na dobronamjernim razumjevanju i ne mrzim više ni ristu a ni muju
nek su zdravi i neka jednom europu uzmu za svoj Dom a ne bliski istok ili aziju tj. rusiju pozdrav od gorana.čukle kod travnika

7 11 2016
marko

bravo mirko filipovic

12 02 2017
zuhdija

nije mi jasno o čemu vi pričate i prepucavate kad znate da je bih oduvijek bila zemlja svih onih naroda koji žive u njoj a ne srbija ili hrvatska srbi su srbiji a hrvati u hrvatskoj ako hočete u bih su rimokatolici i grkokatolici pa kako god se oni nazivali pozdrav svima!

14 02 2017
Luisa

Mir nama sloboda narodu valja nama zajedno ziviti nije bitno koje smo nacije bitno je dasmo ljudi zajedno smo jaci politiku bacimo iza ledza poz svima hrvatima muslimanima i srbima koji zive u bosni to je moj narod

14 02 2017
Jozo

Gospodine markovicu vi mozete samo govoriti u svije ime a da mene nema u bosni uvijek sam bio i bicu tu sam rođen tu cu i umrijeti. Moji su roditelji bili hrvati a samim tim i ja sam hrvat sa tim se pinosim . Da li se slazem sa politikom to je drugo pitanje. Preporucio bih ti da vratiš hr putovnicu

19 03 2017
19 03 2017

Komentariši

