Pervan : „Meni je mandat otet, a tome je svjedok cijeli gradski odbor Mostara“

16 10 2015

BiH, 16.10.2015.
Objavljeno u Magazinu START 13.10.2015. (br. 437)
Piše: Zdravko Čupović (zdravko@startbih.info)

Stvara se nova BPS?

 Nezadovoljan odnosom čelnih ljudi stranke BPS – Sefer Halilović prema rezultatima koje je postigao na prošlim izborima, Tahir Pervan, bivši potpredsjednik ove stranke, za naš magazin priča o razlozima nezadovoljstva i najavljuje formiranje novog BPS-a zajedno sa, kako kaže, drugim  nezadovoljnim članovima ove stranke. „Pronađe se čovjek koji može povući glasove, a onda ga se riješe kada ga iskoriste.Ja nisam prva osoba iz Hercegovine kojoj se to desilo“, kaže Pervan.

 

Prema najavama bivših visokih dužnosnika Bosanske patriotske stranke – Sefer Halilović (BPS), bh. politička scena uskoro će postati bogatija za još jednu političku stranku – „novi BPS“. Naime, Tahir Pervan, bivši potpredsjednik stranke i nosilac liste za Predstavnički dom Parlamenta Federacije BiH u gradu Mostaru i Hercegovini na prošlim izborima, nezadovoljan odnosom čelnih ljudi stranke prema izbornom rezultatu koji je postigao, uz pomoć drugih, kako kaže, nezadovoljnih članova BPS planira formiranje novog BPS-a čija bi se osnivačka skupština mogla održati u maju naredne godine u Mostaru.

 

Otet mi je mandat

 

Prema Pervanovim riječima, to je epilog njegovog zakulisnog skidanja sa kompenzacijske liste i oduzimanja osvojenog mandata, a potom i praznih obećanja da će ga stranka postaviti na neku od funkcija u izvršnoj vlasti.

Angažman u BPS-u počeo je prošle godine dogovorom između njega i Sefera Halilovića i to na, kako Pervan kaže, Seferovu inicijativu, jer mu je trebao čovjek koji će povući glasove u Hercegovini gdje BPS nikada nije uspio postići neki dobar rezultat.

– Naš dogovor je podrazumijevao da ja budem na kompenzacionoj listi, jer me on predvidio za nosioca liste za Parlament Federacije BiH. Ja sam na to pristao jer sam znao da su Hercegovina i Mostar inače tvrd teren. SDA je tamo veoma jaka, SDP je dovoljno jak, SBB također… U takvim okolnostima, pored ljudi kao što je Nermin Nikšić koji je bio na listi SDP-a ili Faruk Ćupina na listi SBB-a, Edin Mušić na SDA listi… – uzeti 1.000 glasova u takvoj konkurenciji je ravno podvigu – kaže Pervan.

Na izborima je Pervanova lista  zvanično uzela oko 4.000 glasova što je, kako on zaključuje,  puno više nego što je BPS ikada imao. Prešli su izborni prag i BPS je dobio jednog poslanika u Parlamentu. Svi mediji su objavili Pervanovo ime.

– Međutim, samo dva dana kasnije, Seferov sin je promijenio tu kompenzacionu listu i stavio djevojku koja je bila iza mene na spisku i koju sam ja nosio na svojim leđima. Stavljena su još neka imena, a mene nije bilo nigdje. Odmah sam došao u Sarajevo i tražio hitan sastanak sa Seferom. Moram ovdje napomenuti i da sam čak dobio informacije da je na izborima meni ukradeno 1.500 glasova, naročito u Blagaju, gdje sam imao jako uporište. Otišao sam u CIK da se žalim, ali su rekli da žalbu mora podnijeti neko sa pečatom kojeg ja nikada nisam imao. Međutim, iako sam insistirao, stranka nikada nije to uradila jer su, prema preliminarnim rezultatima, vidjeli da im je 4.000 glasova dovoljno, da se prešao izborni prag i ja sam tada žrtvovan. Izvaran sam i prevaren – kaže Pervan i dodaje da je od njega prije izbora traženo da se prijavi u Mostaru iako već 30 godina živi u Sarajevu, ali je glavni grad, kako tvrdi, bio rezervisan za poslušnike.

To su, kaže, pokazali i rezultati jer je stranka zabilježila znatno bolji rezultat u Mostaru nego u glavnom gradu.

Dosta mi je lažnih obećanja

Na sastanku sa Seferom Halilovićem, kaže, nije dobio objašnjenje o skidanju sa liste, ali je umjesto toga dobio obećanje da će biti postavljen na neku od najviših funkcija u izvršnoj vlasti koja pripadne BPS-u, na šta je, kaže, pristao u interesu stranke iako ovo obećanje nikada nije dobio napismeno.

– Ja sam danima insistirao da mi se to da u pismenoj formi, što su odbijali, a tada je i počeo proces moje diskreditacije. Rekao sam da je stranka javna stvar i svih njenih članova, a ne jednog čovjeka ili jedne obitelji. To im je vjerovatno dalo povod za proces moje diskreditacije i smjene. Moji rezultati su bili ogromni i nisam ni smio, a ni mogao biti smijenjen, a nisu smjeli ni održati referendum u stranci gdje bi moj slučaj bio jedna od tačaka. On je to izbjegao jer je znao da bi javnost imala uvid u to pa su zato odlučili uvoditi neke amandmane na statut, što je pravni nonsens, pogotovo kada se radi o visokim pozicijama. To mora podrazumijevati kongres i široku stranačku raspravu – ističe Pervan.

Potom dodaje da ni danas ne zna tačno status u stranci.

– Ja sam bio potpredsjednik BPS i sa tom funkcijom često nastupao i u medijima. Ne znam da li sam to još uvijek, jer nikada nisam dobio nikakvu odluku o smjeni. Čuo sam da je Sefer promijenio Statut i donio neke amandmane kojima se praktično briše pozicija potpredsjednika stranke. Gradski odbor Mostara je raspušten, sva arhiva je izuzeta i odnesena u Konjic. Pred svake izbore se izgleda ponavlja ista priča. Pronađe se čovjek koji može povući glasove, a onda ga se riješe kada ga iskoriste. Ja nisam prva osoba iz Hercegovine kojoj se to desilo. To je bio slučaj sa prof. VeledaromSalihom ef. Čolakovićem, bivšim predsjednikom Mešihata Islamske zajednice u BiH… Meni je žao zbog toga. Najavio sam i tužbu zbog zloupotrebe mog imena jer je to bila klasična prevara. Meni je mandat otet, a tome je svjedok cijeli Gradski odbor Mostara. A imam u telefonu i više od stotinu poruka punih lažnih obećanja – navodi Pervan, uz napomenu da se sa Seferom posljednji put sreo prije 10 dana, kada su mu ponovljena stara obećanja. Tom prilikom je, kaže, istakao i zahtjev za uključivanjem u pregovore o ulasku u vlast jer kao potpredsjednik stranke nema nikakvih informacija o pregovaračkom procesu.

Ipak, nakon tog posljednjeg sastanka Pervan je izgubio svaku nadu u pronalazak zajedničkog jezika sa predsjednikom BPS-a.

– Iskreno, sumnjam da više postoji mogućnost da ih privolim da demokratizuju stranku i, najvjerovatnije, ići ćemo na formiranje nove stranke. Govorim u množini jer imam podršku bar 2.000 članova BPS-a. Imena ne bih sada spominjao. Inicijator te priče će biti smijenjeni mostarski gradski odbor. Ja sam to dao do znanja Seferu, čak sam to i javno objavio putem društvenih mreža, ali niko se na moja saopštenja ne oglašava. Želim da napomenem da ja nemam ništa protiv Halilovića, ali ja sam želio BPS svih nas jer narod donosi glasove koji se nažalost zloupotrebljavaju. Imao sam čak i nekih telefonskih prijetnji i psovki, a vjerovatno ću se ovih dana obratiti i policiji. Ali ja nisam čovjek koji se plaši. Mislim da je i ovo što sada radim borba za BiH. Često me pitaju šta ću ja dobiti time, ali ja nikada nisam ni ušao u politiku da nešto dobijem već da promijenim stanje u kojem se nalazimo i zato sam tražio podršku građana – kaže Pervan.

Prema aktuelnim planovima, „nova BPS“ bi već na narednim izborima 2016. trebala učestvovati na izborima u Mostaru, a moguće i u drugim gradovima.

– Nova BPS će nastaviti rabiti tradiciju patriotizma, insistirat ćemo da to bude stranka svih njenih građana i tražit ću lično patriote iz sva tri naroda koji BiH doživljavaju kao svoju domovinu. Planiramo i formiranje stručnog tima koji će se baviti ekonomskim programom, a zalagat ćemo se i za Mostar kao jedinstveni grad, bez podjela, nacionalizma i šovinizma. Jednonacionalne stranke su prevaziđene i one su stvar prošlosti, a ovo je budućnost BiH. Osnivačka skupština je planirana za maj 2016. godine, a do tada ćemo nastupati kao inicijativna grupa. Skupština i izbor rukovodstva stranke će se najvjerovatnije održati u Mostaru – kaže Pervan.

 

Bez komentara

Do zaključka ovog broja magazina Start BiH, iako smo pokušali u više navrata, nismo uspjeli dobiti komentar Sefera Halilovića na navedene optužbe i najave od strane Tahira Pervana.

Izvor: STARTbih.ba

Akcije

Information

One response

18 04 2017
Tahir Pervan : Safa i Sefer su moralno dno Bošnjaka ! | hamdočamo

[…] je mandat otet. Govorio sam o tome opširno za magazin „Start“.Koga zanima neka tamo pročita.Uglavnom, pokraden sam na izborima a potom prevaren od strane […]

Komentariši

